Morgen!

Het aftellen kan nu echt beginnen…

Ik heb inmiddels een poging gedaan om mijn koffer in te pakken. Ik maakte me van tevoren een beetje zorgen of alles er wel in zou passen, maar wat blijkt; pas 1/3e van mijn koffer is gevuld! Ideaal voor alle Letse spullen die ik mee terug ga nemen over een aantal maanden.

Het is de bedoeling dat ik vannacht om 02.00 uur op sta, oeff! Om 03.00 uur vertrekken mijn vader en ik richting Brussel, zodat ik daar met Air Baltic naar Riga kan vliegen. Nog een paar uurtjes dus, spannend! Ik heb er echt onwijs veel zin in!

Geef een reactie

