Mijn 2e middag in Letland

Zo, ik heb net een stukje Lets roggebrood gegeten. Heel vreemd, maar wel lekker! Hier alleen in deze grote kale kamer zitten is niet echt het gezelligste wat je je kunt bedenken, dus ik ben net maar even naar de hal gegaan, waar een soort zitkamer is, met een grote televisie. Daar ontmoette ik Matthias, een Duitse jongen die hier tijdelijk een taalcursus volgt. Hij woont een paar deuren verderop en heeft hetzelfde prachtige (not!) uitzicht. We hebben samen naar atletiek gekeken en gaan zo nog even een kijkje nemen op de centrale markt, in de zeppelin hangars. Zo kom ik de dagen wel door 🙂

Geef een reactie

