Beetje ziek

Zo, alweer 23 bladzijden typwerk achter de rug… Het begint eindelijk een beetje te wennen. Helaas heerst er hier een ziektegolf, en hoewel ik dacht dat ik er net aan was ontsnapt begin ik steeds meer te denken dat ik toch niet zoveel geluk heb. Het begon met Freddy, daarna Patrick, Justus en Stevany, en nadat mijn eten er gisteren via de verkeerde kant is uitgekomen ben ik bang dat ik het volgende slachtoffer ben. Hopelijk was het gewoon de kookroom die achteraf iets te lang in de koelkast had gestaan… Op dit moment gaat het redelijk, maar ik heb nog wel enorme keelpijn. Gelukkig heb ik bij de Stockmann, een grote Duitse winkelketen, drop gevonden, dus hopelijk zal dat de pijn wat verzachten! Zojuist heb ik bij de Rimi al een lekker groot vers brood en een appel op de kop getikt, dus verhongeren zal ik niet. Het kostte trouwens maar 27 santim, wat gelijk is aan ongeveer 39 eurocent, man patik (I like)! Nu nog even naar school voor Ethnic Politics en Letse les, en daarna is het weekend; tijd om lekker uit te rusten, de parken onveilig te maken en nog meer essays te schrijven.

Trouwens, naast mijn kamer is een conferentie zaal waar een seminar bezig is over psychoterapie. Toen ik er net langs liep stonden de cursisten al klappend in het rond te springen, ja, zo zie je nog eens wat!

Geef een reactie

