Geluid

Goedenacht mensen. Op het moment dat ik dit schrijf is het 5.34 uur lokale tijd. Na een lange examendag besloot ik rond 0.30 uur mijn bedje in te kruipen. Ik had gehoopt wat langer te kunnen slapen, maar helaas heeft mijn buurman de twee meest verschrikkelijke hoeren met enorme nep-lachjes uitgenodigd. Mijn hemel… Hij heeft blijkbaar de advertenties gevonden met de “true girlfriend experience” garantie. Omdat de wanden hier erg dun zijn kan ik van alles meegenieten. Na een paar flinke bonzen op de muur werd het een paar seconden stil, waarna het trio rustig verder ging. Op dit moment zijn ze al giechelend hun volgende standje aan het bespreken. Bah.

Geef een reactie

