Thuisfeestjes

En zo af en toe kom je op het internet van die foto’s tegen waarvan je denkt “wat ben ik hier nu weer aan het doen?”

Zo sta ik hier met een plastic toeter in mijn mond, met een ovenhandschoen aan en een kartonnetje op mijn kop. Andy had er zo te zien schik in!

Ook hier zien we er allemaal lekker “fris” uit. Dit was op het tweede feestje van Kani, een Duitse medicijnstudent. Het thema was “blauw”. Leuk detail is dat ik een Russische Zweed op dit feestje een blauwtje heb laten lopen toen ik “ja” zei op de vraag of het inappropriate was om me te kussen. Nee, bedankt. Een minuut later was hij trouwens met de noorderzon verdwenen.

Jammer dat je Jonas op deze foto niet van de voorkant kunt zien! Hij had prachtige blauwe smokey poppenoogjes. Zo te zien had ik het daar verder wel naar m’n zin met mijn plastic bekertje met bier.

Geef een reactie

