Dikke vette meeuw

Of ik nu in mijn oude kamer of mijn nieuwe kamer zit; mijn voedsel wordt gestolen! Eerst van m’n vensterbank, maar nu ook van mijn balkon. Het is me echt al een paar keer overkomen. Pakken melk, een flesje drinken, een pak kaas… het verdwijnt gewoon spoorloos! Het waait hier praktisch niet, dus het kan niet zijn dat de wind me mijn spullen ontneemt. Ik denk dat ik zojuist de schuldige heb gezien. Ik schrok me kapot. Opeens zat er een enorme dikke vette meeuw op de rand van mijn balkon. Vuile dief! Whaa! En nu ik dit typ vliegt hij demonstratief voor mijn raam langs. Brr, wat een eng beest! Ja, het is niet zo’n klein meeuwtje als we in Nederland gewend zijn, nee, ’t is ’n beste!

Geef een reactie

