Vernieuwde site

Zo, Airdreams is in een nieuw jasje gestoken; klaar voor een nieuwe start, net zoals ik! Op dit moment ben ik bezig met de laatste loodjes in Maastricht. Over een aantal weken hoop ik alle examens met een mooie voldoende af te ronden. In november is het weer tijd voor wat meer actie. Ik zeg mijn kamer in Maastricht op, pak m’n koffer, en vertrek weer richting de Baltische Staten. Ik ga me bezighouden met het schrijven van een scriptie voor mijn bachelor opleiding European Studies. Het is de bedoeling dat ik het verleden van Letland tijdens nazi en ussr bezetting onder de loep ga nemen en ga onderzoeken hoe de relaties tussen Letten en Russen zijn nu Letland sinds 1991 een onafhankelijk land is. Ik kijk er naar uit om veel mensen te interviewen, en ik hoop dat ik vele boeiende verhalen in mijn scriptie kan verwerken. In januari is het tijd om wat meer van de wereld te zien; ik heb al wat plannen voor eventuele reisjes naar koude bestemmingen. In februari moet ik beginnen met mijn stage. Op dit moment ben ik druk bezig om iets leuks te vinden. Binnenkort vliegt mijn eerste sollicitatiebrief de digitale deur uit. Hopelijk word ik aangenomen bij een Ests bedrijf :)!

Geef een reactie

