Een tweede leven in Riga

Een tijdje geleden liep ik op een zonnige zondagochtend door mijn favoriete woonplaats Riga. Volgens mij heb ik door de jaren heen een “ballonnen sensor” ontwikkeld. Ik spotte hem meteen, deze oude volgwagen van Van Harten. Ik vroeg me af of deze wagen gestolen was of nu legaal een fijn tweede leven in Riga leidt. Volgens Peter van Harten is de bus destijds keurig ingeruild bij de dealer. Fijn. De reclame heeft het tot op de dag van vandaag overleefd. Grappig he?

Geef een reactie

