Geslaagd afscheidsfeestje

Gisteren ben ik samen met mijn collega’s naar de ‘countryside woning’ van Ingi geweest. Daar vierden we de verjaardagen van Ingi en Eduaro, en het feit dat mijn stage er op zit.

Er was eten in overvloed; van zelfgemaakte muffins tot een Spaans omelet, quiches en chocolade. Er werd een toast uitgebracht en Kristina verraste me met enkele leuke cadeautjes. Ik heb een mooi boeketje bloemen gekregen, een Tartu mok voor hopelijk mijn volgende half jaar op kantoor in Estland en een t-shirt met daarop een trotse kat en de tekst ‘I’m the best’ in het Engels en Ests.


Na een wandeling in het bos waarbij we tientallen kikkers gezien hebben was het tijd voor een boottochtje. Het leek net of we het decor van een sprookjesachtige film binnen vaarden. Wat was dat mooi zeg!

Net zoals tijdens het begin van mijn stage is het me weer geluk om de sauna in te duiken met een paar mannelijke collega’s. Stel je een prachtig bos voor met een schattig houten huisje en een klein meertje ernaast. Nou, zo zag het er daar uit. Prachtig! Op een gegeven moment werd de sauna me iets te heet, dus hup, huisje uit, handdoek af en *plons!* de 10 graden koude waterplas in. Als dat geen goed einde van mijn stage is…?

Geef een reactie

