Verjaardag van de buurvrouw en de examens in zicht

Vandaag hebben we tijdens de Finse cultuur klas kaneelbroodjes gebakken; erg lekker! Ook konden we een stukje rendier proberen. Dat ging er ook wel goed in.

In de avond ben ik samen met Anu en Jeremias naar de buurvrouw geweest. Ze is jarig vandaag. Er stond een hele lekkere frambozentaart voor ons klaar. Het was echt zo’n theeleut bezoekje; zo gezellig! De mensen die ik hier tot nu toe ontmoet heb zijn heel hartelijk. Ik voel me hier erg welkom. De tijd gaat enorm snel en zaterdag vertrek ik al weer richting Riga. Ik had eigenlijk nog best wel wat langer in Mikkeli willen blijven!

Voordat ik ga slapen neem ik nog even mijn examenstof voor morgen door. Om 09.00 uur krijg ik twee uur de tijd om de basics of tv production toets te maken. Morgenmiddag gaan we met de Finse cultuurklas de meren op om een stukje te varen. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, aangezien het hier met slechts 8 graden non stop regent. Voor donderdag staat het Finse cultuur examen op het programma. Aangezien ik tijdens de lessen een twintigtal stencils vol feitjes over Finland heb ontvangen heb ik dus nog wel wat te lezen.

Aan mijn niet zo boeiende schrijfstijl is misschien wel te merken dat ik ongelooflijk moe ben. Na alweer een actieve lange dag is het tijd om snel mijn luchtbedje maar weer eens op te zoeken :)!

Geef een reactie

