Geluid uit

A short Dutch post for now.

Dit is een aantekening die ik vorig weekend, nog in mijn oude kamer, op papier krabbelde. Gewoon, om je een beetje het idee te geven hoe het er hier soms aan toe gaat.

Een eindeloos autoalarm
Zo monotoon

Wegvallend in de ruis van het bestaan
Door de hal rennende met hormonen overspoelde studenten
Gillend, lallend en met aangeschoten grootspraak
Russisch gebrabbel vanuit de rokersruimte
Isolatie onbekend
Mijn bed bedekt met een sprei van onzichtbare dooddoeners
Dan gaat het brandalarm
Een doorsnee zaterdagavond in een studentenflat
Zuipen en feestvieren, de essentie mij nog immer onbekend
Soms zou ik willen de schakelaar des geluids om te kunnen zetten
Gelukkig was het loos alarm
De flat staat nog overeind
Daarnaast de nog immer om aandacht piepende auto
Tijd om de verhuisdozen overhoop te halen
Oordopjes
Dag Russen, ik ga slapen
Geef een reactie

